Wandeltocht mariawald - Reisverslag uit Heimbach, Duitsland van Mannenoptour - WaarBenJij.nu Wandeltocht mariawald - Reisverslag uit Heimbach, Duitsland van Mannenoptour - WaarBenJij.nu

Wandeltocht mariawald

Door: Gert

30 Augustus 2016 | Duitsland, Heimbach

Nou, daar komt mijn eerste verslag op reis gebied.
We zijn gisteren,29 augustus aangekomen, even bij tanken, en na een herijking zelf verzorgde ontbijt, opweg gegaan voor onze erste wandeling.
Door prachtig natuur van rust en genoegen, tegen 11 uur aangekomen in Mariawald, een klooster dat bekent is van het serveren van erwtensoep zelf in de zomer, zo ook nu, zo als we kunnen zien hoe senioren bij bosjes hier aan deel nemen. Wij kiezen toch liever voor een vers bak koffie, met een vesnapering en,, ja wel, een likeurtje, dat ook hier gebrouwen word.
Het smaakt ons buitengewoon, waardoor we ons na afloop, opweg voor onze terug reis nog laten verlijden om iets voor thuis mee te nemen...
Nou,, dat was het deze keer, wellicht ga ik het leren, om mij hier goed te laten volgen..

Groet Gert
Samen met Piet

• 31 Augustus 2016 - 21:01

Riny:

Goh wat leuk om op deze manier te vertellen wat je zoal doet. Hoeveel kilometer was de tocht? En......loop je dan alle dagen? Haha dan fiets ik toch liever. Nog heel veel plezier en groetjes Henk en Riny